Geen producten (0)

Bezorgen 

 

Surinaamse Toko neemt uw bestelling met de grootste zorg en streeft naar een uitstekende kwaliteit voor alle artikelen die u ontvangt.                    

Indien een product op voorraad is, wordt uw bestelling binnen 2 werkdagen geleverd via Postnl/DHL. 
 
Het kan natuurlijk gebeuren dat in dit proces wat mis gaat. Hiervoor kunt u contact met ons nemen door ons een mail te sturen naar surinaamsetoko@gmail.com of op 06-16762898 (alleen whatsapp bereikbaar) er staat altijd een medewerker klaar om u te helpen. Wij nemen alleen geen aansprakelijkheid als het pakket tijdens transport via PostNL/DHL verkeerd aankomt of niet wordt bezorgd. Hierbij ligt de verantwoordelijkheid bij u om uw adresgegevens zo zorgvuldig mogelijk in te vullen. 

Heeft u een bestelling met diepvriesproducten/groente/fruit? 
Bij bestellingen buiten 10 km van Forepark te Den Haag bestelt u deze producten op eigen risico. U kunt eventueel een diepvriesbox erbij bestellen voor een betere aankomst van de producten,https://www.surinaamsetoko.nl/webshop/diepvriesproducten-extra-bijdrage/detail/1731/diepvriesproducten-extra-bijdrage.html..

Woont u binnen een straal van 10 km vanaf Forepark te Den Haag?
Dan wordt de bestelling gratis bezorgd. Hiervoor geld een bestelling met een minimumbedrag van € 50 en dit besteld u telefonisch en/of WhatsApp en/of online. Voor 22:00 besteld van zondag tot donderdag betekent volgende werkdag in huis. Bezorgingen tussen 12:00-19:00

Voor de rest van de steden zullen de normale bezorgkosten in rekening worden gebracht. 

Wat zijn de bezorgkosten voor binnen Nederland buiten de 10 km vanaf Forepark te Den Haag? 
Paketten zullen bezorgd worden voor € 7,50. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen door het verzendbedrijf. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
U ontvangt automatisch een bericht per email wanneer uw bestelling bij ons vertrekt.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Bezorgingregio:
Als een zending niet kan worden uitgereikt, dan wordt u telefonisch gebeld voor verdere afhandeling van u bestelling.

Buiten onze bezorgingregio:
De meeste zendingen worden volgens de Postnl-tabel geleverd (uitgezonderd bijzondere lokale omstandigheden).

1e bezorging

2e bezorging

Dinsdag

Woensdag tussen 9:00 en 21:30 uur

Woensdag

Donderdag tussen 9:00 en 21:30 uur

Donderdag

Vrijdag tussen 9:00 en 21:30 uur

Vrijdag

Zaterdag overdag

Zaterdag

Maandag overdag

 

Niet thuis? 
Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden op maandag t/m vrijdag, wordt het standaard bij uw buren aangeboden. Als het pakket ook bij uw buren niet afgeleverd kan worden, wordt het later nog een keer aangeboden. De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk van de dag van de 1e bezorging. 

Als u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat bij welk postkantoor u de zending kunt ophalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd. 

Geen bezorging bij de buren 
Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u de afzender vragen 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval wordt het pakket alleen bij u aangeboden.

Pakketten traceren 
U kunt zelf nagaan of uw pakket is bezorgd: via https://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/track-en-trace/ of neem contact op met Postnl.

Lukt de 2e bezorging ook dan niet, dan wordt de postzending op de dichtstbijzijnde postvestiging afgegeven. Daar kan de zending nog gedurende drie weken worden afgehaald. Aan de hand van uw barcode kunt u terugvinden op welke postvestiging uw pakketje ligt, tevens heeft u deze barcode nodig om het pakketje mee te mogen nemen. Op verzoek van de geadresseerde kan de zending ook nogmaals worden bezorgd of naar een andere postvestiging worden doorgestuurd om daar te worden afgehaald. Problemen neem dan contact op met Postnl. 

Kan ik ook op mijn werk laten bezorgen?
Dat kan, dit doet u door op onze adresgegevenspagina het factuur- en bezorgadres beide in te vullen. Bij het bezorgadres vult u dan het adres van uw werk in, vergeet daarbij niet uw naam in te vullen zodat ze op uw werk ook weten voor wie het pakketje is.

Kan ik een leverdag opgeven?
U kunt een leverdag opgeven zodat u op die datum de bestelling afgeleverd krijgt, dit doet u op de pagina waar u de betaalmethode kiest. U kunt tot ongeveer 4 weken vooruit een leverdatum aangeven.

Vragen:
Neem contact op met ons. 
Mailen naar: surinaamsetoko@gmail.com

Facebook Linkedin Pinterest Twitter